Publicerad onsdag 17 jun, 23:02
Föreningen har under hösten 2025 tecknat ett avtal med Golfklubben för gräsklippning av fotbollsplanen cirka var fjortonde dag. Inom kort kommer vi även att röja sly runt fotbollsplanen för att förbättra området.